LA en omstreken - Reisverslag uit Island Grissom, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu LA en omstreken - Reisverslag uit Island Grissom, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu

LA en omstreken

Blijf op de hoogte en volg Ben

27 Juli 2017 | Verenigde Staten, Island Grissom

Vandaag 27 juli hebben we diverse plekken in en om LA bezocht. Downtown bij het architectoniscje Walt Disney concerthal, markt/foodhal en het financiele district. Na de lunch doorgereden naar Hollywood om over de 'walk of fame' met alle sterren te wandelen. Vandaaruit via Het luxe Beverly Hills naar Santa Monica gereden aan de kust met z'n welbekende pier. Tot slot na het eten weer terug naar onze boot. Tot morgen....

• 28 Juli 2017 - 10:11

Ma:

Ziet er allemaal mooi uit,lijkt me wel bijzonder om daar zo te lopen!! X

• 28 Juli 2017 - 17:42

Janny Joosse:

Heel erg leuk om zo op afstand mee te kunnen genieten,geweldig die sterren,maar uiteindelijk zijn jullie voor mij de échte sterren,geniet maar heerlijk,ben benieuwd naar het vervolg(dat is twee keer 'ben ', achter elkaar..lieve groet