Alcatraz - Reisverslag uit Lomita Park, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu Alcatraz - Reisverslag uit Lomita Park, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu

Alcatraz

Blijf op de hoogte en volg Ben

14 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lomita Park

Vandaag naar het gevangeniseiland Alcatraz. Om 11.00 hebben we de boot vanaf de pier genomen. Op het eiland aangekomen kregen we een audiotour in het Nederlands. Daarmee konden we zelf de hele gevangenis door, en werd op een spannende wijze verteld hoe het er toen aan toe ging. Nog wat op het eiland rondgekeken en weer de boot terug naar Fishermanswarf. Dit is gelijk een heel gezellige visserswerf waar allerlei winkeltjes, restaurants en bootjes liggen. Gelijk maar geluncht met fish en chips. Ook een bezienswaardigheid daar waren de vele zeeleeuwen die zich daar vermaakten. Verder nog wat gewandeld door de city.

• 17 Augustus 2017 - 08:54

Janny Joosse:

Lijkt mij wel heel indringend,Alcatraz,zoveel 'verloren 'levens;geweldig die zeeleeuwen