Antelope Canyon - Reisverslag uit LeChee, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu Antelope Canyon - Reisverslag uit LeChee, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, LeChee

Na het ontbijt op tijd vertrokken richting de Antelope Canyon. Je kon kiezen tussen de upper en de lower. Wij zijn voor de lower gegaan. Dan ga je er echt in, via een aantal steile trappen. Het duurde wel even voor we er eindelijk in waren maar...het was het wachten meer dan waard! Wat een adembenemend schouwspel die door het zonlicht nog eens extra benadrukt werd. Hierdoor kon je ook prachtige foto's maken. Onze gids had daar zoveel verstand van dat we eindelijk weten hoe je echt foto's moet maken. Na deze schitterende ervaring zijn we nog naar Horseshoe Bend gereden. Daar loop je in een half uurtje naar toe om een prachtig uitzicht over de Colorado rivier te krijgen. Dit dus in de vorm van een hoefijzer. Onze reis gaat weer verder richting Springdale. Onderweg een gigantisch uitgestrekt gebied wat toebehoorde aan de indianen. In het door rotsen omgeven plaatsje wacht ons een leuke lodge. Even een duik in het zwembad en een hapje eten. Morgen het NP Zion in. Zijn benieuwd !

• 05 Augustus 2017 - 12:03

Janny Joosse:

Het is gewoon kunst die kloof,echt schitterend;geen verkeerde plek om uit te puffen,heerlijk hoor

• 05 Augustus 2017 - 14:30

Mama Smit :

Wat een schitterende foto's mooi om te bekijken