San Francisco - Reisverslag uit Lomita Park, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit Lomita Park, Verenigde Staten van Ben Smit - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Ben

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lomita Park

Om 11 uur zijn we midden in SF naar de kerk geweest. Een echte Amerikaanse dienst met veel worship en gemêleerd publiek uit alle lagen vd samenleving. Mooi om te zien dat ook in zo'n bruisende stad het evangelie mag klinken. Daarna koffie on-the-street en toen wat highlights van deze veelzijdige stad bezocht. Onder andere de karakteristieke victoriaanse huisjes, de 8 acht haarspeldbochten op de steile helling van Lombardstreet afgereden, en even bij het Golden Gate park langs het strand gewandeld en alvast een blik op de golden gate geworpen. De hele dag lag er een dikke mistlaag over de stad. Een veelzijdige dag...

• 15 Augustus 2017 - 17:01

• 15 Augustus 2017 - 17:01